Termékvisszaküldési információk
A webaruhazadbolt webshopban rendelt termékre Fogyasztók számára 14 naptári napig biztosítunk elállási jogot.
Kérjük figyelmesen olvasd el rövid tájékoztatónkat mielőtt telefont ragadnál, vagy emailt írnál, mert a leggyakrabban ismételt kérdésekre itt megtalálod a választ.
Az elállási jog gyakorlása bejelenthető emailben és telefonon is, de az írásos forma utólag is nagyobb jogbiztonságot ad számodra, ezért mi is azt javasoljuk, hogy az elállási szándékod lehetőleg emailben jelezd felénk.
Milyen feltételei vannak az elállási jog gyakorlásának?
Az elállási jogot csak Fogyasztók gyakorolhatják, tehát cégek, egyéni vállalkozók nem. A jogalkotó így fogalmazza meg: fogyasztónak csak az minősül, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Az számít ebben az esetben, aki a számlán szerepel.
Milyen termék esetében élhetek elállási jogommal?
Az elállási jogot használatba vétel előtt lehet gyakorolni úgy, hogy a webshop a teljes vételárat megtérítse. Ellenkező esetben sajnos számolni kell azzal, hogy a használatból eredő értékcsökkenéssel csökkentjük a visszafizetendő összeget.
Hogyan küldjem vissza a terméket?
Mielőtt elrohannál a postára, aggódva a határidő miatt, jó ha tudod, 14 naptári napon belül elég jelezni azt, hogy elállsz a vásárlástól, nem kell ennyi idő alatt eljutnia hozzánk az árunak.
A jelzés után mi pedig felvesszük veled a kapcsolatot hogy közösen egyeztessük a visszaküldés legjobb módját. Az elállási szándék jelzését követően, újabb 14 naptári nap áll rendelkezésedre, hogy megérkezzen hozzánk a visszaküldött termék.
Sok esetben a kapkodás (azonnali visszaküldés) fölösleges többletköltséget okoz a Vásárlónak. Egyeztess velünk a visszaküldés előtt! Lehet hogy olcsóbban, gyorsabban megoldjuk a visszaszállítást! Mielőtt így tennél, hívj minket, vagy írj nekünk. A körülmények ismeretében lehet, hogy ingyen cserét, levásárlást (akár hosszú határidővel) ajánlunk, mert ez nekünk is, és Neked is kényelmesebb.
Ezeket a termékeket újra értékesítjük, ezért kérjük ügyelj arra, hogy azok abban a formában kerüljenek vissza hozzánk, ahogyan hozzád megérkeztek. Kérjük tehát, hogy a visszaküldendő terméket csomagold be egy dobozba, vagy csomagoló papírba, fóliába, hogy a visszaküldés során a gyári csomagolására vagy a termékre ne kerüljenek az okmánytasakok, csomagcímkék, futár matrica, továbbá a szállítás során ne sérüljön a termék .
A termékvisszaküldés lépései
- A gyors ügyintézés érdekében a megrendelés visszaigazolóban található Elállási nyilatkozatot töltsd ki és küld el nekünk emailben. Természetesen telefonon is jelezheted elállási szándékodat, de a későbbi esetleges félreértések elkerülése végett jobb ha ezt írásban teszed. Ez nagyban megkönnyíti a munkánkat a visszáru feldolgozása során.
- Visszaigazoljuk, hogy tudomásul vettük elállási szándékodat. Visszaszállítás mód egyezetetése Ügyfélszolgálatunkkal, például emailben
-Ahhoz, hogy visszakerüljön hozzánk a termék, azt be kell csomagolni (külön doboz, papír, fólia), és úgy visszaküldeni. A visszaküldött árura, vagy annak gyári csomagolására nem kerülhet semmilyen csomagcimke, vagy más, csak roncsolással, sérüléssel eltávolítható dolog. A visszaküldés költségét Neked kell viselni.
-A számlát nem kell visszaküldened, különösen, ha több terméket vásároltál, és nem mindet küldöd vissza.
- Készítsd elő a terméket a visszaküldésre - A csomag cimkéjére minden esetben azt a nevet írd feladónak amilyen néven a webáruházban vásároltál.
-Sem postán maradó, sem utánvétes sem csomagautomatába küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
Az elállási nyilatkozatot itt is letöltheted.
Köszönettel: webaruhazadbolt csapata